FUNDS FOR CLIMATE CHANGE

People of the world are more and more concerned with our earth. One such famous actor Leonardo Di Caprio. Berikut ini berita tentangnya yang akan lelang tiket untuk Perubahan Iklim.

FUNDS TO CLIMATE CHANGE

Actor Leonardo DiCaprio melelang akan ticket night prime newest film, Shutter Island. This auction to collect funds for various activities related to climate change.

The highest bidder the night of the tickets will slide to the event with a car ride that eco-friendly. In addition, he will also pose both an opportunity DiCaprio on the red carpet.

All is not enough, stars film Catch Me If You Can and Gangs of New York also will accompany the highest bidder to spend that night.

When the event will take place will be determined later. However, it is called a time-contiguous with the Earth Day on April 22 next.

"Anyone can follow this through ebay.com auction / globalgreen. Participation of everyone is needed to address climate change. All this responsibility with us, "said the man who was born in Hollywood, California, USA, 11 November 1974, this.

The film Blood Diamond is known as an environmental activist. "Each person can indeed make a positive environment. This plant can be started from home, and school, and then increased to the city (where) and so on, "added DiCaprio seriously. (Wenn / CP)
Taken from Kompas Daily Monday 20 April 2009

How do we as the youth? There are many more we can do as a teenager .... Moreover, we are still young and will continue life on earth ... Therefore, let us start from NOW!

INDONESIAN VERSION
Masyarakat dunia makin banyak saja yang peduli terhadap bumi kita ini. Salah satu contohnya aktor terkenal Leonardo Di Caprio. Berikut ini berita tentangnya yang akan melelang tiket untuk Perubahan Iklim.

DANA UNTUK PERUBAHAN IKLIM

Aktor Leonardo DiCaprio akan melelang tiket malam perdana film terbarunya, Shutter Island. Lelang ini guna mengumpulkan dana bagi berbagai kegiatan yang berkaitan dengan perubahan iklim.

Penawar tertinggi tiket malam perdana itu akan meluncur ke tempat acara dengan menumpang mobil yang ramah lingkungan. Selain itu, dia juga akan berkesempatan berpose berdua DiCaprio di atas karpet merah.

Semua itu belum cukup, bintang film Catch Me If You Can dan Gangs of New York ini juga bakal menemani sang penawar tertinggi menghabiskan malam itu.

Kapan acara tersebut bakal berlangsung akan ditentukan kemudian. Namun, disebut-sebut waktunya berdekatan dengan peringatan Hari Bumi pada 22 April nanti.

”Siapa saja bisa mengikuti lelang ini lewat ebay.com/globalgreen. Partisipasi siapa pun diperlukan untuk mengatasi perubahan iklim. Semua ini tanggung jawab kita bersama,” kata pria kelahiran Hollywood, California, AS, 11 November 1974, ini.

Pemain film Blood Diamond itu dikenal sebagai aktivis lingkungan hidup. ”Setiap orang sesungguhnya bisa berbuat positif bagi lingkungan. Ini bisa dimulai dari menghijaukan rumah, lalu sekolah, kemudian meningkat ke kota (tempat tinggalnya) dan seterusnya,” tambah DiCaprio serius.(WENN/CP)
Diambil dari Harian Kompas Senin 20 April 2009

Bagaimana dengan kita sebagai remaja ?? Masih banyak yang dapat kita lakukan sebagai remaja.... Apalagi kita masih muda dan akan meneruskan kehidupan di bumi ini... Karena itu, ayo kita mulai dari SEKARANG !!!!

1 comments:

Teguh Santoso said...

O, I see ... it's Earth Day today, April 22, 2009. WOW! Wish your efforts, guys, on planting trees and recycling paper help to reduce people cutting down trees, and thus, assisting our beloved earth to keep its trees, which, consequently, helps to maintain the temperature of the earth in order to avoid global warming.

Please also read:
www.earthhour.org for some info on our beloved earth.

SIR